webpaz logo
جستجو

سالاد رژیمی

 

مواد لازم :
نخود پخته بدون آب : 300 گرمپیاز قرمزکوچک : 1 عدد سیر رنده شده : 2 عددگوجه فرنگی بزرگ خرد شده : 1 عددجعفری خرد شده : نصف لیوانروغن زیتون : 3 قاشق نمک.فلفل : به مقدار لازمآبلیمو : 1 قاشق

مدت زمان آماده سازی : -۵ دقیقه

مدت زمان پخت : ۵ دقیقه

تصویر

 عکس

 

سالاد نخود و گوجه فرنگی رژیمی

 

طرز تهیه:  تمام مواد را درون یک کاسه باهم مخلوط کنید و در نهایت روغن زیتون و جعفری را روی سالاد بریزید. استفاده از نمک و فلفل هم به ذائقه خودتان بستگی دارد.

 

این سالاد رژیمی را می توانید به عنوان یک شام کم کالری نوش جان کنید!

 

 

آخرین آموزش ها
برترین ها